Real ingredients. Real cooking. Real flavour.

COMFORT YOU CAN TASTE, INGREDIENTS YOU CAN TRUST

✓ Authentic Flavours You Can’t Rush — Real Mediterranean and global comfort dishes made the traditional way: simmered, seasoned, and cooked low & slow for deep, nostalgic flavour.

✓ Hearty Portions That Truly Satisfy — Generous, filling meals that feel like a real home-cooked plate — not tiny meal-prep containers.

✓ Made Completely Fom Scratch — Every dish is prepared in-house using real techniques: homemade sauces, hand-cut vegetables, slow-cooked proteins, and zero shortcuts.

✓ Consistent Weekly Convenience — No grocery shopping, no chopping, no planning. Just choose your meals and get fresh, comforting dishes delivered every week.

View Menu
feature-item-1
feature-item-2
feature-item-3
feature-item-4
feature-item-5

Customer Reviews

Overall rating: 4.7 / 5 from 193 reviews.

Customer photo review of 10 MEAL PLAN

The food is great, well-cooked with the right spices. Moghrabiyye is spot on!

10 MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 6 (+1 FREE) MEAL PLAN -- USE CODE: FREEMEAL

The food is great, the kibbeh in oarticular is excellent!

EXCLUSIVE 6 (+1 FREE) MEAL PLAN -- USE CODE: FREEMEAL

Store owner replied: Thank you so much! 😊💛 We’re so happy you enjoyed the food, and especially the kibbeh—it’s one of our favorites too! 😋✨ We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon 🌿🍽️

Customer photo review of EXCLUSIVE 6 (+1 FREE) MEAL PLAN -- USE CODE: FREEMEAL

Amazing experience! The food was absolutely delicious and delivered with great care. On top of that, the team was wonderful! so helpful and professional. Will definitely be ordering again!

EXCLUSIVE 6 (+1 FREE) MEAL PLAN -- USE CODE: FREEMEAL

Store owner replied: We’re really happy you enjoyed the food and the experience — and we truly appreciate your trust in our team. Looking forward to serving you again soon!💛

Customer photo review of 5 MEAL PLAN

I have tried 4 out of the 5 meals I ordered and they were all very delicious and generous portions. The only thing that could be better is the delivery. the delivery window is very large (almost all day), and I was not notified that it will be delivered soon to make sure I am home and it was delivered in a plastic bag with a very small ice pack. Luckily I was home. I would have prefered if it was in an insulated bag given the heat. I will order again when I know I am home all day. I also did not receive the vermicelli rice.

5 MEAL PLAN

Store owner replied: i, thank you so much for your detailed feedback! I’m really happy you enjoyed the meals the generous portions mean a lot to us. I’m very sorry about the delivery window and the packaging — we’re working on improving that, especially with the heat. I’m also glad to let you know we sent the vermicelli rice with your next order, so it should be included now. If there’s anything else we can do, or if you need a smaller delivery window next time, please let us know. We can’t wait to serve you again!💚

Customer photo review of 10 MEAL PLAN

Amazing food, feels like home cooked Lebanese food and exceptional customer service!! Would recommend highly!

10 MEAL PLAN

Store owner replied: Thank you so much for your kind words ❤️🙏 This truly means a lot to us! We’re so happy you enjoyed the food and felt that authentic home-cooked Lebanese taste ✨ We put a lot of love and care into every meal, and your support means everything to our family business. Thank you again for the recommendation 🥘😊

Customer photo review of 7 MEAL PLAN

Lasagna was packed with flavor! The cabbage rolls were to die for. Forgot to take a photo as I inhaled them fast!

7 MEAL PLAN

Store owner replied: WOW 😍

Customer photo review of 7 MEAL PLAN

The taste and quality is absolutely amazing! I dont know how to cook most of these dishes and it makes me happy that my son can discover the flavors i grew up with!

7 MEAL PLAN

Store owner replied: This made our day, thank you! There’s nothing better than seeing the next generation enjoy the same flavors we grew up with and that thumbs up says it all 😄 Yummy

Customer photo review of 5 MEAL PLAN

The meals are generally good but some of the dishes, in particular this beef one, there was so much rice but very little of the beef dish as you can see in the photo, so the proportions were off and the beef was super salty

5 MEAL PLAN

Store owner replied: Thank you for your honest feedback and for pointing this out. We’re sorry the Mongolian beef didn’t meet expectations, both in portion and taste. While it’s a soy-based dish, it definitely shouldn’t come across as overly salty or unbalanced. We’ll be reviewing this carefully with the team. We’re really glad you enjoyed the rest of the meals, and we appreciate you sharing this with us. We’d love the chance to make this right for you.

Customer photo review of 5 MEAL PLAN

Great quantity and quality, love it ! Tastes very authentic 😊

5 MEAL PLAN

Store owner replied: Thank you so much! We’re so happy you enjoyed both the quality and quantity. Knowing that the food tastes authentic means a lot to us 😊🤍

Customer photo review of EXCLUSIVE 6 (+1 FREE) MEAL PLAN -- USE CODE: FREEMEAL

This was my third order from the Singing Mama, and perfect as the previous times! Chicken potato in the oven, butter chicken, kafta bi Tahini, and moghrabieh were all so good. The malfouf was on a different level. Would have only loved it better if the moghrabieh sauce was on the side!

EXCLUSIVE 6 (+1 FREE) MEAL PLAN -- USE CODE: FREEMEAL

Store owner replied: Thank you so much for your continued support ❤️ It truly means a lot to us that you’ve trusted us for a third time! We’re so happy you enjoyed everything, especially the Malfouf 🥹 And thank you for the helpful note on the Moghrabieh, we’ll definitely be looking into adding more options and resources on our site to better accommodate requests like this!

Customer photo review of EXCLUSIVE 6(+1 FREE) MEAL PLAN

The food was delicious, and the portions were more than enough for one person. Super homey and tasty!

EXCLUSIVE 6(+1 FREE) MEAL PLAN

Store owner replied: Thank you 🙏❤️

Customer photo review of 5 MEAL PLAN

Great experience

5 MEAL PLAN

Customer photo review of 7 MEAL PLAN

Portions are excellent, food is delicious :) very worth it, I look forward to it every week now!

7 MEAL PLAN

Store owner replied: Thank you Maria 🙏❤️

Customer photo review of EXCLUSIVE 6(+1 FREE) MEAL PLAN

Great experience in every way. Smooth delivery, generous portions, very flavorful without being overly oily or salty. Would definitely order again. Thanks Singing Mama ❤️

EXCLUSIVE 6(+1 FREE) MEAL PLAN

Store owner replied: Hi Hania Thank you so much for your lovely feedback! I'm really happy to hear everything was smooth, flavorful, and enjoyable. Your support truly means a lot. Can’t wait to cook for you again soon! ❤️

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Everything tasted fresh and home cooked!

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Store owner replied: Thank you Layal for your feedback ❤️

Customer photo review of 5 MEAL PLAN

Very tasty. Will be ordering again.

5 MEAL PLAN

Store owner replied: We are very happy you enjoyed it!! Thanks for the review ❤️❤️

Customer photo review of 5 MEAL PLAN

Yummy food and good portions

5 MEAL PLAN

Customer photo review of 10 MEAL PLAN

The kafta was soft, juicy, and wonderfully seasoned. My whole family loved it.

10 MEAL PLAN

Customer photo review of 10 MEAL PLAN

I love how the flavours deepen as you warm them up. It feels like fresh stovetop cooking.

10 MEAL PLAN

Customer photo review of 7 MEAL PLAN

Fasoulya tasted exactly like it should. Comforting, rich, and packed with flavour.

7 MEAL PLAN

Customer photo review of 7 MEAL PLAN

The rice dishes are so fluffy and flavourful. You can taste the spices in every spoonful.

7 MEAL PLAN

Customer photo review of 6 MEAL PLAN

Every dish feels warm and nostalgic. It is like bringing Lebanese family dinners into my condo.

6 MEAL PLAN

Customer photo review of 5 MEAL PLAN

The kafta bil saniyeh was tender and perfectly seasoned. It felt like a family dinner on a weekday.

5 MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Stuffed vine leaves tasted so authentic. The softness, the seasoning, everything was perfect.

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

The stews are incredible. Slow cooked flavour that you usually only get after hours in the kitchen.

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

These meals feel like they were cooked by family, not a factory. Freshness is on another level.

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

The mouloukhieh blew me away. Rich flavour, real texture and none of that processed taste.

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Delivery to Hamilton was smooth and the meals came perfectly chilled. Super convenient after long work days.

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

You can taste the tradition in every bite. The rice dishes especially feel like true home cooking.

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Customer photo review of EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN

Portions are generous and perfect for busy days. I never end a meal still hungry which is rare with meal prep.

EXCLUSIVE 5 (+1 FREE) MEAL PLAN